vrijdag 12 maart 2010

Spiritueel Bewustzijn is iets anders dan er flink financieel wijzer van worden!

Onderstaande blog is geschreven door Doter Chaos en geeft zijn standpunt weer over hoe sommige mensen omgaan met het sprituele.

Doktertje, hartelijke dank van Sterzoeker voor dit artikel!


Er lopen enorm veel hocus pocus figuren die verklaren paranormaal begaafd te zijn en daarmee de wijsheid in pacht menen te hebben om tegen flinke financiƫle vergoedingen de medemens uit te buiten door gebakken lucht te verkopen waarmee je met enig inzicht vrijwel meteen kan waarnemen dat het om pure bedriegerij gaat!

De spirituele melkkoe

Als mens kan ik me vreselijk boos maken op al die laaie lichters die zich bezighouden met praktijken van bedrog om er geldelijk flink wijzer van te worden.

Uit ervaring kan ik melden dat mensen er genoeg mensen zijn die oprecht paranormale gaven hebben, echter zullen deze nooit geen cent rekenen omdat er een bijgeloof aan verbonden zit die luid dat als je gaven uitbuit en deze om geldelijk gewin uitbuit dat de gaven door de natuur net zo hard weer zal worden afgenomen!

In de afgelopen jaren heb ik me veel in persoonlijke onderzoeken verdiept naar het wel en wee van de paranormale wereld waar een hoop charlatans rondlopen die als parasieten goed getraind zijn om de goedgelovige onstabiele medemens met een vals vertrouwen het geld uit de zakken te kloppen.

Er zijn heel wat namen te noemen van clubjes en organisaties waar aan de naam al op te merken valt dat het geen zuivere koffie betreft omdat men zogenaamd spiritueel bezig is om kennis voor flinke bedragen te verkopen terwijl spirituele kennis en het bewustzijn voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn zonder dat er honderden euro's voor moeten worden neergeteld en je na afloop van cursussen en bijeenkomsten nog geen zak wijzer ben geworden.

Ooit heb ik eens een grondig onderzoek gedaan naar geraffineerde lieden die foto's maken van de menselijke aura waarna een kwartier later een helderziende op de uitslag van de foto wordt losgelaten.

Voor de foto wordt gemaakt gaat men je op een geraffineerde wijze uithoren of je lichamelijke klachten hebt en wat zich heeft afgespeeld in je leven.

Vervolgens na grondige observatie greep ik de kans om eens door een lens monitor te kijken terwijl de aura fotograaf even 2 tellen even niet oplette waardoor hij niet in de gaten had dat ik kon zien dat hij alle gegevens die hij van me had uitgehoord in zijn machine had opgeslagen omdat dit onopvallend werd opgenomen zonder dat er direct een camera te zien was.

Na verdere observatie werd het nog interessanter toen ik later zag hoe men verder te werk ging met de klanten te observeren door dat men onbewuste gezicht uitdrukkingen in de gaten hield om daarmee in te schatten hoe het zat met het reactie vermogen van de goedgelovige klant.

Een kwartiertje later was het eindelijk zover, ik kreeg met een helderziende te maken die meteen op mijn emoties in ging werken en waar ik lichamelijke klachten had! Voor een beetje slimmerik is het niet zo heel erg moeilijk om mijn lichamelijke klachten zichtbaar te krijgen i.v.m dat ik bescherm materiaal draag i.v.m een noodzakelijke medische reden.

De helderziende had kennelijk al snel in de gaten dat hij me geen knol om mijn pet kon draaien waarna hij met domme grapjes kwam om het ijs te breken en zo mijn aandacht af te leiden.

Echter deed ik in het spelletje mee en deed alsof ik hem serieus geloofde wat hij me aan onzin probeerde aan te praten, echter was de realiteit dat ik de man uit interesse stevig aan het observeren was en daarmee bewust het gevoel opwekte dwars door deze helderziende heen te kijken wat kennelijk nogal ongemakkelijk voelde omdat de man wel instinctief aanvoelde dat hij de plank flink ging misslaan en zodoende geen vat op mijn goedgelovigheid kon krijgen.

Hierna was het snel gedaan met aardig zijn, en heb ik de man gewoon glashelder duidelijk gemaakt dat het een charlatan was die zich onder mom van een helderziende uitgaf dat hij speciale gaven had en daarmee de goedgelovige onstabiele medemens aan het oplichten was.

een foto van de aura maken en een kort gesprek met deze nep helderziende koste me destijds even snel 20 eur0 wat snel verdiend als je zo 20 tot 3o man aan een tafeltje gebakken lucht verkoopt.

Zelf heb ik ook wat gaven, echter kan ik iedereen verzekeren dat spiritueel bewustzijn en paranormale gaven nooit bedoeld zijn om een enorme economische geldstroom te genereren waarmee de goed gelovige instabiele medemens met een flinke kluit het riet in wordt gestuurd.

Hoog tijd dat er maatregelen genomen geworden op wettelijk niveau zodat er paal en perk wordt gesteld aan al die charlatans en hocus pocus figuren die een flinke geld stroom genereren door te claimen dat men paranormaal is begaafd terwijl dit soort oplichters onterecht paranormale claims maken omdat men donders goed weet dat er geen wettelijke toetsen nodig zijn om de claim paranormaal flink uit te kunnen buiten tot op het schandalige aan toe!

Met mijn eigen gave help ik mijn medemens als mijn hart ingeeft dat dit het juiste is om te doen en dat ik me daarmee zeer sterk aan de ongeschreven universele wetten houd om niet zomaar mensen zonder hun uitdrukkelijke toestemming uit te lezen.

In het afgelopen jaar heb ik eerder met iemand te maken gehad die wel degelijk een gave had, echter was die persoon zo onbeschoft om meteen geestelijk een connectie met me te maken zonder dat ik er toestemming voor gaf.

Hier ben ik behoorlijk boos om geworden en heb meteen gewaarschuwd dat deze persoon in kwestie een enorme grove schending had begaan door zomaar geestelijk contact met me te maken en daarmee meteen nog eens als extra waarschuwing heb gereageerd dit niet nog onaangekondigd en zonder toestemming te flikken omdat het dan niet zonder gevolgen zou blijven.

Als ik geestelijk contact met iemand wil maken dan stel ik me eerst keurig netjes voor en vraag uitdrukkelijk om toestemming alvorens dat ik iemand ga uitlezen, plus dat ik er geen cent voor zal rekenen omdat dat ik ook maar met die gave ben geboren en daarom ook niet de behoefte heb om financieel wijzer te worden op het moment dat mijn hart zegt dat het goed is om te helpen omdat het puur liefdes werk is wat vanuit een zuiver geweten en bewustzijn wordt aangestuurd zonder dat ik met de credits en een een geldelijke eer beloond hoef te worden.

Spiritueel bewustzijn en paranormaal begaafd zijn is iets waar de natuur een andere reden voor heeft gegeven dan gebakken lucht te verkopen waarmee een enorme geldstroom op economische basis wordt gegenereerd.

Een groot gedeelte van de massa houd er kennelijk van om zich met allerlei illusies flink in de buidel te laten tasten terwijl overduidelijk is dat er parasieten zijn die zich zelf tot grote schade verrijken met het leed en de onstabiliteit van goed gelovige medemensen die zich zonder al te veel moeite van alles laten wijsmaken.

Dokter Chaos: Spiritueel bewustzijn en Paranormale gaven zijn nooit bedoeld door de natuur om de medemens te besodemieteren en daar een stinkende gebakken licht duur mee te verkopen!

1 opmerking:

  1. Het us verschrikkelijk jammer en niet te vergeten belachelijk dat er nog steeds mensen zijn die geld vragen voor zoiets als gebakken lucht. Dat er mensen zijn die wel eerlijk zijn, geloof ik heel graag. En natuurlijk zijn er ook begaafden, die een kleine vergoeding vragen omdat ze onkosten hebben, dit is dan niet meer dan logisch. Maar mensen zomaar hun geld af troggelen voor iets dat helemaal niet klopt is zo, kwakzalverij. Sorry dat ik het zo noem, maar ik heb er geen andere woorden voor.

    ik hoop dat er snel echt wat aan gedaan wordt, want de echte goede mensen lijden er gewoon onder.

    BB Black Widow

    BeantwoordenVerwijderen

Vergelijkbare Blogs

Related Posts with Thumbnails